Rózsa Étterem, Mezőkövesd

Rózsa Étterem Mezőkövesd a térképen

Az étterem adatai

• Nyitva tartás: H-V 12:00-22:00
  • Hely jellege: étterem, szálláshely étterme
  • Konyha jellege: magyar
  • Specialitás: diabetikus sütemények, diétás ételek, grill ételek, hagyományos magyar fogások, halkülönlegességek, házias ételek, kemencében sült fogások, különleges marhahús ételek, gluténmentes ételek, reform ételek, széles borkínálat, széles pálinkaválaszték, tájjellegű ételek, teakülönlegességek, laktózmentes ételek, vadételek, vegetáriánus ételek
  • Élőzene: jazz, könnyűzene
  • Gépzene: jazz, musical
  • Menü nyelve: magyar, angol, német
  • Szolgáltatások: hitelkártya elfogadás, ingyenes parkolás, ingyenes WIFI, kerthelyiség, kisgyermekes családokat szívesen fogad, légkondícionált helyiség, vegetáriánus ételválaszték, őrzött parkolás, akadálymentes, asztalfoglalási lehetőség, csoportokat szívesen fogad, élő zene, étel elvitelre, éttermi csekk elfogadás, fix áras, háttérzene, parkolási lehetőség, reggelizési lehetőség, rendezvényhelyszín, széles borválaszték, táncos hely, WIFI, zártkörű rendezvény lehetősége
  • Különtermek: Nagyterem - max. 80 fő
    Üveges terem - max. 40 fő
    Kávézó - max. 25 fő
  • Főétel: 2000 Ft (kb. ár)
  • Bankkártyák: visa
  • Csapolt sörök: Soproni, Krusovice

Éttermünk

A’la carte éttermünk (80 férőhelyes és két különteremmel bővített, melyek 25 és 40 fő befogadására alkalmas, az utóbbi légkondicionált) hazai étel specialitásokkal fogadja vendégeit, lépést tartva a vendégek kívánságaival. Az étterem Szakácsmesterének, Juhász Csabának köszönhetően valódi kulináris élményben lehet része annak a vendégnek, aki az ebéd vagy a vacsora helyszínének a Rózsát választja.

A vegetáriánus vagy a reform ételek kedvelőinek is választékot biztosítunk.

Borkedvelő vendégeink egri és más híres magyar borvidék borai közül kortyolhatja a kedvenc fehér-, rozé- vagy vörösborát, melyek közül hozzáértő felszolgálók segítenek a választásban.

Nyári időszakban hangulatos mediterrán terasszal várjuk szálló és a betérő vendégeinket, ahol egy íncsiklandozó desszert elfogyasztása megédesítheti a délutáni pillanatokat.

Az éttermet családi, baráti rendezvények, esküvők, esküvői szertartások, gasztronómiai borvacsora estek, protokoll ebédek és vacsorák, konferenciák, állófogadások, állandó és időszaki kiállítások színesítik.

Vállaljuk céges, egyéb szórakoztató rendezvények megszervezését, akár a Rózsában, akár kitelepüléssel.

Az étlapon szereplő ételeinket telefonos vagy személyes megrendelés alapján elvitelre is elkészítjük, amelyeket adagonként illetve kétszemélyes, négyszemélyes és hatszemélyes eldobható műanyag edényben tudunk csomagolni. Elvitel esetén a tálaló edények díjmentesek. Amennyiben levest szeretnének elvitelre rendelni, kérjük, biztosítsanak hozzá megfelelő edényzetet.

...mert ízeink az érveink!

Felhasználói vélemények

Értékelte: GabiKriszti
    2019. márciusban, a párjával járt itt
    Értékelt: 2019. március 21. - 2 látogató hasznosnak vélte
    Miután eldöntöttük, hogy eljövünk Zsóry fürdőbe sokat keresgéltem a környéken és a 3-as út mentén valami klassz kis csárdát vagy éttermet. A NET-es értékeléseket olvasgatva ez tűnt a leginkább szimpatikusnak...
    Értékelte: n_Jucuska
    2018. decemberben, családjával járt itt
    Értékelt: 2018. december 29.
    Egy kellemes gyógyfürdőben eltöltött fél nap után tértünk be egy kései ebédre, elsősorban a sok pozitív vélemény miatt választottuk ezt az éttermet...
    Értékelte: adelid
    2018. novemberben, barátokkal járt itt
    Értékelt: 2018. november 10.
    November eleje a Márton nap jegyében telik szinte mindegyik étteremben. Ez alkalomból a mezőkövesdi Rózsa étteremben sütőtök krémlevest választottunk, amit füstölt libamellel dúsítottak és tökmaggal szórtak meg...
    Értékelte: DobriKata
    2018. februárban, barátokkal járt itt
    Értékelt: 2018. február 4.
    Ízletes és gusztusosan tálalt ételek. Bőséges mennyiség, igaz a választék nem túl bőséges. Ami végül is nem hiba, de lehetne kicsit bővebb a repertoár. De amit kaptunk az mint a szemünket, mind az ízlelőbimbóinkat kényeztette...
    Értékelte: devil-k
    2018. februárban járt itt
    Értékelt: 2018. február 3.
    Zseniális hely. Finom ételek, udvarias kiszolgálás, egy rossz szavam nem lehet semmire sem. Több ilyen hely kellene az országba. :) Letisztult fogások, minden a helyén volt. Így tovább...
    Értékelte: katai
    2017. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
    Értékelt: 2017. június 16. - 1 látogató hasznosnak vélte
    Honlapjukon étel kiszállítás is szerepel. Szerettünk volna az apartmanba étkezni ahol a szállásunk volt. Telefonon leadott rendelés végén közölte a nöi alkalmazott, hogy kiszállítás akkor sincs ha hirdetve is van...
    Értékelte: Hatol
    2016. novemberben, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. november 28.
    Átutazóban kerestem egy helyet Mezőkövesden, ahol megebédelhetünk, így akadtam a Rózsa étteremre. Egyszer korábban is jártam már itt egy lakodalomban, de akkor összességében nem tűnt fel, hogy mennyire igényes a hely és milyen jó konyhát visz...
    Értékelte: assy24
    2016. novemberben, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. november 5. - 1 látogató hasznosnak vélte
    Majdnem teljesen rózsás a helyzet! Ezt arra értem, hogy megérkeztünk leültünk és jött a pincér és nemtetszését fejezte ki, hogy ketten ültünk le egy olyan asztalhoz ami hatszemélyes, át is ültetett egy kétszemélyes asztalhoz ami baromi kicsi volt így mi átültünk egy négyszemélyes asztalhoz!..
    Értékelte: Donkóné Ancsa
    2016. októberben, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. október 22.
    A párommal voltunk vacsorázni az étteremben. Hangulatos belső tér fogadott minket. A kiszolgálás udvarias és segítőkész volt. Az étlap nincs telezsúfolva, de mindenki találhat magának valami finomságot...
    Értékelte: Trinity
    2016. augusztusban, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. augusztus 15.
    Augusztus elején voltunk itt a párommal egy vacsora erejéig. Innen néztem ki hogy melyik étteremről írnak jókat, és erről az étteremről bizony sok jót olvastam. Nekünk inkább csalódás volt...