Boglárka Étterem, Mezőkövesd

Boglárka Étterem Mezőkövesd a térképen

Az étterem adatai

• Nyitva tartás: H-V 12:00-21:00
  • Hely jellege: étterem, szálláshely étterme
  • Konyha jellege: magyar
  • Specialitás: hagyományos magyar fogások, házias ételek, széles borkínálat, széles pálinkaválaszték, tájjellegű ételek, vadételek, vegetáriánus ételek
  • Menü nyelve: magyar, német, szlovák
  • Szolgáltatások: hitelkártya elfogadás, ingyenes parkolás, ingyenes WIFI, kerthelyiség, kisgyermekes családokat szívesen fogad, vegetáriánus ételválaszték, asztalfoglalási lehetőség, csoportokat szívesen fogad, étel elvitelre, éttermi csekk elfogadás, gyerekmenü, háttérzene, parkolási lehetőség, reggelizési lehetőség, rendezvényhelyszín, WIFI, zártkörű rendezvény lehetősége
  • Főétel: 2000 Ft (kb. ár)
  • Bankkártyák: visa,szep,erzsebet
  • Csapolt sörök: Zlaty Bazant

A Boglárka Panzió & Étterem a matyó népművészetéről és egyedülálló gyógyvízéről híres Mezőkövesd városától 3 km-re fekvő Zsóry-fürdőn található. Térjen be családi üzemeltetésű vendéglőnkbe egy jóízű ebédre vagy egy hangulatos vacsorára!

Szálló-, valamint külső vendégeink étkezési lehetőségéről 60 fő befogadására alkalmas éttermünkben gondoskodunk. Különtermünkben 25 fő kényelmes elhelyezését tudjuk biztosítani.
Étel- és itallapunkon bőséges kínálat áll Vendégeink rendelkezésére, így reméljük, hogy mindenki megtalálja a számára legfinomabb ízeket és a hozzájuk illő italokat. Kisvendégeinket gyermekétlap várja.

Nyáresti borozgatáshoz vagy egy hangulatos vacsorához is ajánljuk májustól szeptemberig üzemelő 100 férőhelyes fedett teraszunkat.

Éttermünk kiváló helyszíne lehet családi események méltó megünneplésének, legyen szó születés- vagy névnapról, ballagásról, diplomaosztóról vagy eljegyzésről.

Esküvőket maximum 50 főig vállalunk és a szervezés ügyes-bajos dolgaival kapcsolatban mindenben segítünk a jegyespárnak.
A Boglárkában mindent egy helyen megtalálnak: kihelyezett polgári szertartás, ünnepi vacsora házias ízekkel, szálláslehetőség a messziről érkezőknek.

Rusztikus hangulatú fedett grillteraszunk apartmanjaink mellett kapott helyet. Itt előzetes egyeztetés alapján vállaljuk grillvacsorák és borkóstolók lebonyolítását 40 főig. Kérje személyre szabott ajánlatunkat elérhetőségeink valamelyikén.

Kutyabarát hely - Éttermünkben és kerthelyiségünkben egyaránt fogadunk jól nevelt, a többi vendéget nem zavaró kutyusokat.

Szeretettel várja önt az Ádám család és a Boglárka csapata!

Felhasználói vélemények

Értékelte: Realista
    2019. májusban, a párjával járt itt
    Értékelt: 2019. május 19.
    Igen így van! Elolvastam az itt található értékeléseket. Na mondom ezt ki kell próbálni. Valóban a hely egyszerűségében, nagyszerű. Az ifjú pincér kissé zavarban van a feladattól,főleg, ha még vicceskedik is a vendég...
    Értékelte: Majordomus
    2017. novemberben, a párjával járt itt
    Értékelt: 2017. november 1.
    Még mindig Mezőkövesd,a hotel vendégei vagyunk,de kis családi ünnepségünkre kevésbé zsufolt,meghittebb helyet keresünk. A Turul nem tetszett,a Kis Pipából kifordultunk,nézzük a helyi éllovast az ittjartam...
    Értékelte: Donkóné Ancsa
    2016. októberben, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. október 30.
    Nemrég jártunk Zsóry fürdőn és az egyetlen igazi pozitívumez az étterem vot! Csak jót tudok róla mondani! A kiszolgálás kiváló, az étlap változatos. Minden kívánságuknak teljesítették, az ár-érték arány is megfelelő volt...
    Értékelte: Massa
    2016. júniusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
    Értékelt: 2016. június 14.
    Többször jártunk az étteremben, de eddig semmi negatívumot nem tudok mondani. A felszolgáló kedves segítő kész az ételek nagyon finomak. Az ételek igen hamar elkészültek, nem kellett sokáig várni, bőséges a választék...
    Értékelte: erika320
    2016. májusban, családjával járt itt
    Értékelt: 2016. május 4.
    Az egyik legegyszerűbb és legnagyszerűbb hely, ahol valaha ettem. Volt hogy csak betértünk egy menüre, volt hogy ünnepeltünk, volt hogy elvitelre kértünk és volt hogy egy jó Márton napi libavacsorát próbáltunk ki, de sosem csalódtunk ebben az étteremben...
    Értékelte: kitta1985
    2016. áprilisban, a párjával járt itt
    Értékelt: 2016. április 11. - 1 látogató hasznosnak vélte
    Nagyon jól választottunk ezzel az étteremmel. Nagyon finom volt az étel, ár érték arányba nagyon megfelelt. A pincérek udvariasak voltak. Nem voltak tolakodók. . . ...
    Értékelte: Monik
    2014. decemberben, barátokkal járt itt
    Értékelt: 2015. január 6.
    Megszerettük ezt az éttermet, ezért barátokkal tértünk vissza. 10 főre rendeltünk, mindent pontosan megjegyeztek. A kiszolgálás nagyon udvarias. Az ételek, finomak, gusztusosan tálaltak, és bőségesek...